Salt la conținutul principal

Deschide un SRL în UE online

În doar 15 minute: pune bazele afacerii tale de succes și beneficiază de instrumentele esențiale pentru a o face să crească fără a cheltui mii de dolari.

See Google Reviews
Deschide un SRL în UE online

Lansarea unei afaceri nu ar trebui să fie o durere de cap

 

Status quo-ul nefericit:

 

📜 Navigarea prin Labirintul Legal: Starting a business isn't just about having a great idea. It's about navigating a complex web of legal paperwork and requirements. Orice greșeală? Mai mulți bani din buzunarul tău.

🕰️ Timpul înseamnă bani: Dincolo de costurile evidente, există timpul nesfârșit petrecut cu aspectele legale, așteptând aprobări și încercând să înțelegi limbajul de specialitate – timp care ar putea fi petrecut dezvoltând afacerea.

🌀 Bucle Fără Sfârșit: Deschiderea unui cont bancar pentru afacerea ta, înțelegerea peisajului fiscal în continuă schimbare și parcurgerea hățișului birocratic pot părea un ciclu copleșitor și fără sfârșit.

Status quo-ul nefericit:

Și, până la urmă, costă o avere

 

💸 Cheltuieli ascunse și neprevăzute: Nu este vorba doar despre costurile evidente. Există o mulțime de taxe ascunse și cheltuieli neașteptate care se adună rapid:

Serviciu Cost
Consultanță în afaceri (start-up) 1,800 €
Plan Google Workspace (10 utilizatori) 1,440 €
Contabilitate (Firmă IMM) 1,400 €
Intercom (Asistență pentru Clienţi) 1,284 €
Gazduire Website (Premium) 200 €
Înregistrarea afacerii (medie UE) 300 €
Gazdă sediu central 200 €
Bank Account Opening 200 €
Total 7,124 €
Și, până la urmă, costă o avere

And with Incorpo.ro it doesn't have to be

 

Vă putem ajuta să vă înregistrați afacerea...

 

Și dacă ai putea să eviți toate aceste probleme și să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat - dezvoltarea afacerii tale?

Incorpo.roeste o platformă pentru înregistrarea afacerii și automatizarea sarcinilor NVA.

Ne ocupăm de aspectele legale complicate, gestionăm documentația necesară și vă ajutăm chiar și să navigați cu ușurință prin procesul bancar:

  • Înregistrarea companiei în 15 minute: impozit pe venit de 1%, impozit pe dividende de 8%
  • Sediul social, găzduire și cutie poștală: Inclus în toate planurile
  • Consultanță: Prin conținutul nostru în Legispediași prin asistență disponibilă non-stop pentru orice aspect legat de afacere.
Vă putem ajuta să vă înregistrați afacerea...

Și să te ajute să pornești totul...

 

... oferindu-vă instrumentele necesare pentru a vă asigura că afacerea dvs. funcționează fără probleme, at affordable prices.

Cu instrumente incluse, cum ar fi:

  • Nextcloud administrat (Alternativă la Google Workspace)
    • Platformă de întâlniri
    • Gestionarea documentelor
    • Până la 1 TB spațiu de stocare în cloud
  • Suite de Management de Proiect
  • Platforma de Asistență pentru Clienți
  • Gazduire web
  • & Și multe altele (consultă planurile)
Și să te ajute să pornești totul...

Iată ce propunem

 

Ne familiarizăm cu afacerea dvs.

Prin completarea formularului nostru de onboarding în timpul creării noii dvs. companii.

Astfel, putem propune cele mai bune soluții, adaptat nevoilor dvs..

Vă redactăm documentele de înregistrare a afacerii în câteva minute

Prin utilizarea tehnologiei de inteligență artificială și a instrumentelor de creare a șabloanelor pentru a ne ajuta să verificăm datele dvs., să pregătim proiecte și să le trimitem la registrul comerțului

Vă ajutăm să obțineți un cont bancar și un cont de procesare a plăților

Parcurge KYC fără stres și griji, și nu fi împiedicat de Stripe, PayPal sau alte platforme!

Marii promițători, dar vă puteți ține de cuvânt?

 

Păi, dacă nu, poți oricând să-ți ceri banii înapoi. Dacă un material de marketing promite ceva și noi nu ne ținem de promisiune, ai dreptul să-ți primești banii înapoi, fără întrebări suplimentare!

Noi oferim o garanție de returnare a banilor de 100%!

Marii promițători, dar vă puteți ține de cuvânt?

Iată cum procedăm:

 

Și merită?

 

Te ajutăm să economisești bani și timp. Planurile noastre au fost concepute pentru a genera economii de 30% la 60%* în cheltuielile lor de afaceri în primii 2 ani de funcționare

*Economisiți între 30% și 60% pentru startup-urile din sectoarele tehnologice (Marketing, Tehnologie, Consultanță).
Timpul antreprenorilor a fost estimat la 40 EUR/oră pentru a cuantifica în bani timpul economisit.

Vedeți singur.

🌱 PUIAȚĂ

Cel mai bun pentru antreprenorii care caută o creștere rapidă, cu un set de instrumente pentru antreprenoriat inclus.
€139 lunar taxă de instalare de 49 €
Începe să-ți dezvolți afacerea 🌿

🌲 EVERGREEN

Cel mai bun pentru antreprenorii experimentați care doresc să înceapă o nouă afacere cu sfaturi de la consultanți experți.
€499 lunar fără taxă de instalare
Pornește procesul 🌲

🌍 ÎNTREPRINDERE

Vorbiți cu un consultant Incorpo.ro! Vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a discuta în detaliu nevoile dvs. de afaceri. Luăm deciziile împreună pentru a ne asigura că aveți compania potrivită.

Și dacă încă mai ai îndoieli...

 

Așa au descris clienții noștri precedenți colaborarea cu noi, fără nicio modificare, în afară de traducerea unora dintre recenzii.
(cuvânt cu cuvânt - chiar dacă sună ciudat, pentru transparență)

Mi-au fost de un ajutor imens de-a lungul anilor prin expertiza lor în diverse activități diferite. Recomand cu căldură.

Sanchin - Recenzie Google

"Am înființat o companie împreună cu ei - până acum, totul a fost în regulă. Timpul de răspuns a fost prompt, toate serviciile au fost furnizate așa cum au fost descrise. Nu am reușit încă să deschidem un cont bancar pentru companie - dar sperăm că echipa incorporo va rezolva acest aspect. De asemenea, oferă unele funcții suplimentare utile, cum ar fi lista de companii, care ar putea fi utilă pentru due diligence."

Freevape - Recenzie Google

"Este foarte rapid, site-ul este optimizat bine, sunt încântat să lucrez cu profesioniști, aș dori mai multe detalii despre înființare și undeva pe blog o secțiune despre costurile de deschidere .... Mult succes!!"

Oltean Dacian - Recenzie Google

Încă nu sunteți sigur?

 

Credem că aceste răspunsuri la întrebări frecvente vă vor clarifica îngrijorările

Cum funcționează Garantat 100% returnare a banilor?

Foarte simplu. Am făcut publicitate pentru ceva ce nu am făcut?

  • Am promis un termen, dar nu ne-am ținut de cuvânt?
  • Nu am reușit să înregistrăm compania dvs. sau să deschidem contul bancar?
  • Ați pierdut interesul sau ați comandat din greșeală? (În cazul în care nu am început încă să lucrăm la proiect)

Atunci aveți dreptul la una. Trebuie doar să cereți, și veți primi banii înapoi, printr-un mesaj WhatsApp sau email!

Dar ce s-ar întâmpla dacă oportunitatea de afaceri ar dispărea?
Dacă apare o circumstanță neprevăzută, putem să vă returnăm parțial banii, chiar dacă cele de mai sus au fost făcute corect, dar acest lucru depinde de echipa noastră. Apreciem cu sinceritate întreprinzătorii și clienții onești, așa că atât timp cât solicitați o returnare a banilor cu un motiv legitim, echipa noastră ar putea decide să aprobe o returnare parțială sau integrală a sumei.

De ce m-aș înregistra în România și nu în Estonia, Marea Britanie sau Delaware?

Fiecare jurisdicție are avantajele sale. Avem un articolul complet pe această temă aici, dar pe scurt:

Estonia este cea mai digitalizată, dar are taxe mai ridicate și înregistrarea durează o perioadă. În plus, costul ridicat al vieții se reflectă în costul întreținerii unei prezențe în afaceri, chiar și în cazul unei afaceri digitale. Țara este complet concentrată pe servicii, ceea ce este un lucru bun, dar poate fi și negativ, deoarece companiile din industrie, logistică și comerț vor întâmpina mai multe dificultăți aici!

Marea Britanie are o înregistrare a afacerii foarte rapidă și este ieftină la început, dar taxele devin extrem de mari pe termen lung. Pentru o afacere foarte mică, cu venituri sub 1.000 EUR pe lună, este mai avantajos decât în Estonia, Delaware sau România, dar devine foarte costisitor pe măsură ce afacerea crește. Impozite peste impozite, atât pe veniturile personale, cât și pe veniturile companiei!

Delaware este, de asemenea, un loc minunat pentru a începe o afacere, dar se adresează în principal antreprenorilor americani. Costurile sunt mai mari, iar Trebuie să plătești o taxă anuală., ceva ce nu este necesar în România.

România este echilibrată, are taxe extrem de mici, microîntreprinderile plătind doar impozit pe venit de 1% și Impozit pe dividende de 8% după ce scoți banii. În plus, costul vieții este scăzut, la fel și cheltuielile de întreținere pentru companie, ceea ce nu ar trebui să depășească 150 EUR pe lună, taxe incluse, pentru o afacere care generează venituri lunare de 2000 EUR sau mai mult. În plus, apartenența la UE oferă acces la piața deschisă a UE și la toate drepturile de care beneficiază o companie cu sediul în UE.

Acest lucru este mai scump decât X, așa că nu sunt interesat.

Propunerea noastră de valoare se bazează pe valoarea pe termen lung, nu pe costuri reduse pe termen scurt.

We believe that jumping over potholes is a great way to avoid hidden costs that otherwise would hinder enterprises from growing.

Da, este minunat să economisești 100-200 EUR alegând o opțiune mai ieftină, dar pierzi potențialul de a te dezvolta rapid, ceea ce te poate costa semnificativ dacă afacerea ta pornește în forță. De ce? Pentru că în loc să crești, va trebui să-ți găsești singur calea de ieșire din gropi.

Nu spunem că nu o vei face, ci doar că va lua timp, iar noi încercăm să simplificăm acest proces pentru antreprenorii noștri, astfel încât aceștia să se poată concentra asupra câștigurilor mai mari!

Voi putea obține acces la Stripe, PayPal, etc.?

Iată o listă neexhaustivă a unor platforme la care înregistrarea afacerii dvs. în România vă oferă acces:

  • Stripe: Un procesor de plăți popular, indisponibil în mai multe țări din cauza diferitelor reglementări, dar accesibil în România.
  • PayPal: Un serviciu financiar larg utilizat, restricționat în unele țări din cauza sancțiunilor sau a reglementărilor financiare, dar nu și în România.
  • 2Checkout (acum Verifone): Se specializează în procesarea globală a plăților și este disponibil în România, spre deosebire de unele piețe unde este restricționat din cauza problemelor de reglementare.
  • Shopify: O platformă de comerț electronic de top, restricționată în anumite țări din cauza legislației locale privind comerțul electronic, dar disponibilă în România.
  • Piață: O altă soluție de procesare a plăților, adesea indisponibilă în țările cu reglementări financiare stricte, dar prezentă în România.
  • Mailchimp: Instrumentul de marketing prin e-mail este restricționat în țările cu legi stricte de protecție a datelor, dar este accesibil în România, conform GDPR.
  • Zoom: Instrument de videoconferință care a fost interzis în unele țări din cauza problemelor de securitate a datelor, dar care poate fi utilizat în România.
  • AWS (Amazon Web Services): Servicii de cloud computing, restricționate în unele țări din cauza sancțiunilor SUA, dar disponibile în România.
  • SendGrid: Serviciul de e-mail este adesea blocat în țările cu restricții de date, dar este disponibil în România.
  • Salesforce: Instrumentul CRM este restricționat în unele țări din cauza problemelor de protecție a datelor și confidențialitate, dar este disponibil în România.
  • Adyen: O companie globală de plăți care nu este disponibilă universal, dar operează în România.
  • HubSpot: Un instrument principal de automatizare a CRM și a marketingului, restricționat în unele țări, dar disponibil în România.
  • Slack: Instrument de colaborare în echipă. Deși este disponibil aproape universal, este restricționat în unele țări, dar nu și în România.
  • Trello: Instrument de gestion de proiect blocat în anumite țări, dar disponibil gratuit în România.
  • Asana: Un alt instrument de gestionare a proiectelor restricționat în unele țări din cauza diverselor reglementări, dar nu și în România.
  • Miro: O platformă de colaborare vizuală indisponibilă în țările cu control strict al internetului, dar disponibilă în România.
  • Freshdesk: Software-ul de suport pentru clienți care este restricționat în unele țări, dar disponibil în România.
  • TransferWise (Wise): Serviciu de transfer de bani care are restricții în unele țări, dar funcționează în România.
  • Klaviyo: Platformă de marketing prin email disponibilă în România, dar restricționată în țările cu legi stricte privind protecția datelor.
  • GitHub: Platformă de control al versiunilor, restricționată în unele țări din cauza controalelor comerciale americane, dar accesibilă în România.
  • Jira: O unealtă populară pentru managementul agil al proiectelor, disponibilă în România dar restricționată în unele țări.
  • Plaid: API pentru servicii financiare, restricționat în unele țări din cauza reglementărilor financiare, dar accesibil în România.
  • Și multe altele!

România este considerată o țară cu risc scăzut. Astfel, în medie, oamenii și companiile nu sunt considerați a reprezenta un risc pentru companiile care activează în acest domeniu (companii financiare, companii preocupate de relații publice etc.). Acest lucru înseamnă că vei avea un proces mai ușor în accesarea serviciilor de care ai nevoie pentru a-ți desfășura activitatea.

Am nevoie de viză sau să emigrez în România / Europa

Planul nostru Evergreen include asistență pentru înțelegerea politicilor de viză/imigrație, dar numai pentru companiile care au necesități legitime de afaceri în angajarea străinilor.

Din păcate, de-a lungul anilor, înregistrarea companiei a devenit o rută pentru imigrația ilegală, imigranții folosind-o companii fantomă pentru a păcăli autoritățile înspre emiterea vizelor/permiselor de ședere, pe premisa falsă a spiritului lor întreprinzător în România.

Suntem deschisi către antreprenorii străini cătreși să le satisfacem nevoile, dar interzicem orice activitate ilegală sau companie al cărei unic scop este imigrarea.

Dacă ai nevoie să vii aici, în România, pentru a începe o afacere legitimă, este minunat și legal, dar oferim servicii doar în limitele legii!

Trebuie să semnez ceva?? Cum pot semna documentele?

Da, aveți nevoie. Înregistrarea companiei presupune citirea și semnarea formularelor solicitate de registrul comerțului, pe care vi le vom pune la dispoziție pe baza unor șabloane elaborate de avocați experimentați.

Emitem semnături QES împreună cu Dokobit, care conferă forță juridică în întreaga UE și care vă permit să semnați exact așa cum ați face-o față în față. Acestea au aceeași putere ca semnăturile olografe (manuscrise) și vă identifică în mod unic.

Semnătura servește drept atât identificarea cât și consimțământul dvs.și poate fi folosit pentru a semna documente și pentru a simplifica KYC-ul din partea noastră.

  1. Odată ce ați primit e-mail-ul nostru de semnătură, vi se va solicita să utilizați buletinul sau pașaportul pentru a vă valida identitatea.
  2. Vi se va solicita să utilizați fie webcam-ul computerului, fie telefonul pentru a verifica valabilitatea documentului. Furnizorii de încredere (furnizorii de semnături) funcționează ca notari digitali și ajută la validarea identității dvs. și la prevenirea utilizării de identități false.
  3. Ți-a fost emisă o semnătură QES pe care o poți folosi pentru a semna documentația pentru noua ta afacere!
  4. Îl depunem la registrul comerțului sau la bancă și vă ținem la curent cu actualizările!

Și cam asta a fost :)