Sari la conținutul principal
LaunchPad

Cum să-ți crești afacerea fără a da faliment

Alexandra Ardelean

Podcastul de leadership al lui Dave Ramsey

Podcastul Entree Leadership este găzduit de Dave Ramsey, care are peste 30 de ani de experiență în afaceri și leadership. Podcastul oferă un format de apel pentru lideri să pună întrebări despre afaceri și leadership. Ascultătorii pot suna la 844-944-1070 sau pot lăsa o notă la entreeleadership.com/ask pentru a face parte din spectacol.

Sunătoarea #1: Christina din Nashville

Christina din Nashville sună cu o companie de curățenie rezidențială numită Your Happy House Cleaner. A început afacerea acum opt ani pentru a lucra în jurul orelor școlare ale copiilor săi. Afacerea a crescut de la ea la mai multe echipe și un manager de birou până în 2021. În 2020, venitul brut a fost de 128.000 de dolari, iar ea a vizitat studio-ul pentru un ecran fără datorii cu copiii ei. După un divorț acum trei ani, ea și-a redus afacerea și a plătit ultimii 20.000 de dolari din datorie anul acesta. Anul trecut, a adus acasă 21% din venitul brut, iar anul acesta este de 46% datorită reducerii cheltuielilor și concentrării pe rambursarea datoriei. Acum lucrează la fondul său personal de urgență și cere sfaturi cu privire la momentul începerii angajărilor și cât de mult să economisească pentru afacere.

Dave sfătuiește să se pună deoparte un procent din profituri pentru formare și dezvoltare, coaching și mentorat. El sugerează crearea unui cont de profit și pierdere cu procente alocate pentru creștere personală, investiții în afaceri și distribuție de profit. Dave subliniază necesitatea unui model durabil care permite afacerii să funcționeze independent de eforturile proprietarului.

Reclamă scurtă care promovează NetSuite ca sistem financiar în cloud.

Reclamă care prezintă abonamentul digital Entree Leadership Elite.

Suntem în direct cu Peter din Salt Lake City.

Peter din Salt Lake City sună cu o companie de electricitate cu voltaj scăzut care a avut o creștere rapidă de la 20.000 de dolari în venituri în primul său an la peste 220.000 de dolari anul acesta. Compania se concentrează pe proiecte comerciale (95%) dar face și subcontractare pentru proiecte rezidențiale. Peter împărtășește că succesul companiei sale se datorează îngrijirii personalizate a clienților în comparație cu competitorii mai mari.

Dave îi felicită pe Peter pentru succesul său și împărtășește o poveste personală despre cum a ținut el angajații responsabili în afacerea sa de call center.

Sfatul 2: Responsabilitatea angajatilor

Dave împărtășește o anecdotă despre cum a ținut angajații responsabili în afacerea sa de call center.

Apelantul #3: Mark (Locația nu este specificată)

Mark cere sfatul cu privire la manipularea problemelor de performanță a angajaților la locul său de muncă în restaurant.

Dave îi sfătuieşte pe Mark să aibă o conversaţie cu superiorii săi despre procesul lor de luare a deciziilor în ceea ce priveşte problemele de performanţă ale angajaţilor şi concedieri.

Sunătorul #4: Charles din Orlando

Charles din Orlando sună cu o afacere de e-commerce care a avut o creștere rapidă de la 1 milion de dolari în venituri anul trecut la 2,3 milioane de dolari așteptați în acest an.

Dave sugerează creșterea prețurilor dacă cererea de inventar depășește fluxul de numerar ca o modalitate de a încetini viteza de vânzări, în timp ce crește profiturile pe unitate vândută.


În acest episod, Dave răspunde la apelurile a patru antreprenori care caută sfaturi în diverse aspecte ale afacerilor lor, inclusiv managementul financiar, responsabilitatea angajaților și fluxul de numerar în perioade de creștere rapidă.