Sari la conținutul principal
Growth Gear

Cum face New York Times 1 miliard de dolari pe an cu SEO si Marketing Afiliat

Alexandra Ardelean

Presă scrisă moare. Circulația zilnică a ziarelor a scăzut cu peste 50% din 2020, și aproximativ două ziare ies din afacere în fiecare săptămână.

Dar o companie prosperează în era digitală: The New York Times.

Veniturile The New York Times au crescut începând cu 2016, iar în acest articol, o să-ți arăt cum fac peste un miliard de dolari pe an cu SEO și marketing afiliat.

Transformare Digitală

The New York Times a lansat abonamente digitale în martie 2011, iar de atunci, veniturile din abonamentele digitale au crescut de la an la an timp de peste un deceniu, aducând în jur de un miliard de dolari pe an.

Ceea ce a început ca o abonare digitală s-a transformat într-o experiență digitală, disponibilă pentru aproximativ 6 dolari pe săptămână.

Alte surse de venit

În plus față de abonamentul lor digital, The New York Times are o altă sursă de venituri care s-a triplat aproape de la 2016, reprezentând aproximativ 10% din veniturile lor totale astăzi.

Care e secretul?

Dezvăluirea secretului: Alte venituri

Alte venituri constau în principal din licențiere și tăierea firelor de referință afiliat.

Wire Cutter a fost achiziționat de New York Times în octombrie 2016. Este un site de recomandări de produse care face bani prin marketing afiliat.

Referințele afiliate sunt comisioane generate prin marketing afiliat. De exemplu, Amazon plătește o comision de 4,5% pentru produsele precum friteuzele în categoria de bucătărie.

The New York Times este unul dintre cele mai autoritare branduri de pe planetă, cu aproximativ 100 de milioane de urmăritori pe conturile lor de social media și un site web chiar în afara celor mai puternice 100 de domenii.

Deci, atunci când fac marketing afiliat la scară, este o afacere mare.

Să vă ilustrez asta cu un exemplu:

Dacă cumperi un air fryer prin link-ul meu de pe Amazon, eu primesc o comision. Dacă cumperi un air fryer prin link-ul de pe Amazon al The New York Times, ei primesc o comisionă.

Dar pentru că au atât de mult trafic și autoritate, ei pot face asta la scară.

Și dacă te gândești la toate produsele pe care oamenii le cumpără online în fiecare zi - de la friteuze la saltele la laptopuri - se adaugă rapid.

De ce funcționează marketingul afiliat pentru The New York Times

Marketingul afiliat este un business perfect pentru The New York Times pentru ca:

  • Necesită o investiție inițială mică
  • Ei deja au o marcă de autoritate

Asta înseamnă că ei pot face bani de la prima zi fără a fi nevoie să cheltuie milioane de dolari construind un nou produs sau serviciu.

Călătoria Tăietorului de Lemne

Înainte de achiziție, Wirecutter.com primea în jur de un milion de vizite lunare din căutările Google. A fost achiziționat pentru suma de 30 de milioane de dolari în octombrie 2016.

Într-un an de la data achiziției, conținutul s-a dublat, iar traficul organic s-a triplat pe Wirecutter.com.

În mai 2020, tot conținutul de pe Wirecutter.com a fost migrat pe domeniul New York Times.

Succes după migrare

The New York Times Wirecutter se clasează pentru multe interogări de nume de produs pe Google, cum ar fi cel mai bun purificator de aer, cele mai bune cadouri pentru tatăl meu, cele mai bune camere de supraveghere wireless pentru exterior și multe altele.

Asta e cum fac peste un miliard de dolari pe an cu SEO și marketing afiliat. Și nu sunt doar ei - sunt multe alte companii care fac asta.

Este dificil de estimat veniturile exacte de la wire cutter din cauza factorilor ca abonamentele digitale sunt vandute alaturi de produsele afiliate.


Dacă doriți să învățați cum să vă începeți propriul site de marketing afiliat ca Wirecutter.com gratuit, am un curs pe YouTube care vă arată totul pas cu pas.